BESKYDY RADEGAST CYKLOTRACK

Délka trasy:

Druh:
Cyklo ( trek, horská kola )

Půjčovna kol ČD:
Frýdek-Místek
Otevírací dobu a kontakt najdete v aplikaci.

Objednat kolo:

Popis trasy:
Tato cyklotrasa vznikla ve spolupráci s Klubem českých turistů a Nadací Partnerství. Vede z Frýdku-Místku do Dobré, odkud pokračujete až k obci Nošovice, kde vjedete doleva na cyklotrasu č. 6174 (zprava se budete vracet). Cyklotrasa vás provede obcí Lučina kolem Žermanické přehrady přes hráz a obec Soběšovice až do Horních Bludovic, kde v místě zvaném Záguří končí. Odbočíte doprava na cyklotrasu č. 56 do Těrlicka, kolem stejnojmenné vodní nádrže pokračujte na obec Koňákov, Horní Žukov a přes Vělopolí do Stříteže. Pokračujete do Smilovic a dále po cyklotrase č. 46 do Komorní Lhotky a okrajem obce Dobratice pod Prašivou kolem známé výletní restaurace Harenda do obce Vyšní Lhoty. Odtud vás okružní cyklotrasa dovede zpět do Dobré a Frýdek-Místek již budete mít na dohled.

Trasa
vede po cyklostezkách 46, 56, 6004 a 6174 nádhernou beskydskou krajinou.
Celková délka 65 km s úseky střední náročnosti, po cestě přes 40 možností občerstvení.